Informatii retur

  • Cum returnezi?

La Rammi.ro returnezi fără griji. Completezi formularul de retur din contul tau de client sau de AICI și, fără penalități sau un motiv anume, îți returnăm banii sau îți înlocuim cu altă mărime produsul returnat sau cu un un alt produs de la noi!

De asemenea, te rugăm să ne comunici intenţia de a îţi fi înlocuite produsele sau îți dăm banii inapoi.

  • Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?

Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor. 

  • 14 ZILE DE RETUR GRATUIT
  • Limitarea dreptului la retur gratuit

Premiile sub formă de voucher sau produsele câştigate în urma concursurilor organizate de Rammi.ro nu se returnează. Excepție fac doar produsele care prezintă defecte de fabricaţie. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către noi, pentru ca tu să te bucuri de un shopping plăcut și sigur. În acest caz, dupa ce ne-ai oferit dovezi cu privire la defectele de fabricație, produsele vor fi ridicate de la tine de către Rammi.ro. Detaliile returului ti le vom transmite ulterior.

Ordinul ANPC nr. 433/2009 privind unele măsuri de informare a consumatorilor:
Pentru ca tu ai posibilitatea de a-ţi exprima părerea referitoare la bunurile şi serviciile pe care le comercializăm, poți suna la Protectia consumatorului, telefon TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 linie telefonică cu apelare gratuită.